Έργο σε insurancemarket
ΠΡΟΦΙΛ ΕΤΑΙΡΙΑΣ
Η insurancemarket δημιουργήθηκε το 2011, με όραμα να γίνει ο μεγαλύτερος σύμμαχος του καταναλωτή στην εξοικονόμηση του κόστους του για ασφαλιστικές υπηρεσίες, προσφέροντας ταυτόχρονα την «τέλεια» αγοραστική εμπειρία.
Προτεραιότητα της εταιρίας είναι να προσφέρει value for money μέσω της αντικειμενικής σύγκρισης, αλλά και να αλλάξει τον τρόπο που λειτουργεί ο ασφαλιστικός κλάδος! Το 2014 το κατάφερε συμβάλλοντας στην ψηφιοποίηση της αγοράς των ασφαλιστικών προϊόντων, κάνοντάς την 100% online! Από τότε δεν παύει να επενδύει σε καινοτόμες τεχνολογίες και διαδικασίες, με στόχο τη βελτιστοποίηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών της και την άριστη εξυπηρέτηση του πελάτη της σε όλα τα στάδια.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ & ΣΥΝΘΗΚΕΣ
Μέσω της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης των πελατών, η insurancemarket δέχεται έναν σημαντικό αριθμό εισερχόμενων κλήσεων, ενώ πραγματοποιεί και εξερχόμενες κλήσεις είτε με τη μορφή καμπάνιας, είτε επικοινωνώντας ατομικά με τους πελάτες του.
Η λειτουργία αυτή απαιτεί μία ολοκληρωμένη πλατφόρμα Τηλεφωνικού Κέντρου και Call Center ταυτόχρονα, με τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες φωνής και αριθμοδότησης.
ΟΙ ΛΥΣΕΙΣ & Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ MICROBASE
Για να καλύψει τις παραπάνω ανάγκες, η Microbase έχει υλοποιήσει τις Λύσεις Exelysis UCS και Exelysis Contact Center σε συνδυασμό με την υπηρεσία τηλεφωνίας ePhone.
- Με το Exelysis UCS, η insurancemarket απολαμβάνει ένα ολοκληρωμένο Τηλεφωνικό Κέντρο, που χρησιμοποιούν οι χρήστες του για τη συνολική επικοινωνία τους.
- Με το Exelysis Contact Center, το έξυπνο σύστημα προαπάντησης διαμοιράζει τις κλήσεις είτε στο τμήμα εξυπηρέτησης, είτε στα αρμόδια τμήματα που πρέπει να απαντήσουν, βελτιώνοντας σημαντικά τη διαχείριση του μεγάλου όγκου κλήσεων.
ΟΦΕΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ
Με τις Λύσεις της Microbase, η insurancemarket είχε πολλαπλά οφέλη:
- Οι πελάτες συνδέονται άμεσα με τα αρμόδια τμήματα, χωρίς αναμονές και κερδίζοντας χρόνο.
- Μέσω της πλατφόρμας τηλεφωνίας ePhone και της αριθμοδότησης που έχει προσφέρει, οι χρήστες της πλατφόρμας της insurancemarket έχουν τον απευθείας τηλεφωνικό αριθμό τους. Έτσι, επικοινωνούν με τους πελάτες, παρέχοντας προσωποποιημένη επικοινωνία και βελτιώνοντας την ικανοποίηση των πελατών.
- Μέσα από τα αναλυτικά στατιστικά και τις οθόνες παρακολούθησης της λειτουργίας σε ζωντανό χρόνο, η εταιρία λαμβάνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τους όγκους κλήσεων, τους χρόνους αναμονής, την απόδοση των agents, τα SLAs και άλλα.
- Πραγματοποιούνται καμπάνιες εξερχομένων κλήσεων με τη χρήση των dialers της πλατφόρμας για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα στην επικοινωνία.