Η τηλεϊατρική είναι η επόμενη σημαντική πρόκληση για το ελληνικό σύστημα υγείας – σε μια ευρύτερη κλίμακα – όχι μόνο για το Δημόσιο. Η απομακρυσμένη ιατρική βοήθεια μέσω Φωνής είναι απαραίτητη, με πολλαπλά οφέλη όπως: αυτό της τήρησης της απόστασης, αυτό της εξασφάλισης της υγείας και αυτό της ανθρώπινης ζεστής επικοινωνίας.
Το πρόβλημα:
- Η πανδημία – εχθρός για τη σωματική υγεία
- Η απομόνωση – εχθρός για την ψυχική υγεία
- Η περιορισμένη μετακίνηση
- Οι δυσκολίες για τους ηλικιωμένους (μετακίνηση, τεχνολογία, υγεία)
- Οι γεωγραφικές αποστάσεις (νησιά, παραμεθόριος)
- Περιορισμένος αριθμός ιατρικού προσωπικού
Οι Λύσεις:
- Τηλεϊατρική μέσω εφαρμογών, wearables και ειδικών συσκευών
Πλεονεκτήματα: αυτοματοποιημένες λειτουργίες, ακριβείς μετρήσεις, δυνατότητα υπό συνθήκες για απομακρυσμένη επέμβαση.
Περιορισμοί: περιορισμένη πρόσβαση, δυσκολία χρήσης τεχνολογιών από ηλικιωμένους, μικρή ανθρώπινη επαφή, δύσκολη μαζική εφαρμογή.
- Τηλεϊατρική μέσω τηλεφωνικών κλήσεων φωνής με χρήση τεχνολογιών Contact Center, Artificial Intelligence και Bots.
Πλεονεκτήματα: αυτοματοποιημένες λειτουργίες, τεχνολογία φωνής εύκολα προσβάσιμη από όλους, άμεση ανθρώπινη επαφή, εύκολη μαζική εφαρμογή.
Περιορισμοί: περιορισμένες δυνατότητες παρέμβασης, μετρήσεις βασιζόμενες στον ασθενή.
Η τηλεϊατρική είναι η επόμενη σημαντική πρόκληση για
το ελληνικό σύστημα υγείας, σε μια ευρύτερη κλίμακα,
όχι μόνο για το Δημόσιο.
Τι προσφέρει το Exelysis
Προσφέρει τηλεϊατρική μέσω τηλεφωνικών κλήσεων φωνής με χρήση τεχνολογιών Contact Center, Artificial Intelligence και Bots. Η τεχνολογία γίνεται ανθρώπινη και για την Ιατρική, με χρήση Φωνής και ανθρώπινης επαφής.
Τα καινοτόμα Artificial Intelligence και Bots της σύγχρονης τεχνολογίας έγιναν ευρύτερα γνωστά τώρα κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Η χρήση τους στον τομέα της υγείας τα έκανε πολύτιμα εργαλεία για αποσυμφόρηση και καλύτερο χειρισμό του όγκου των τηλεφωνικών κλήσεων ασθενών-γιατρών. Πρόκειται για μια τεχνολογία που ελαφρύνει το χρόνο του ιατρικού προσωπικού για τηλεφωνική ενημέρωση και καθοδήγηση, αφήνοντάς τους στο πεδίο των διαδρόμων των νοσοκομείων που κυρίως ανήκουν. Η τεχνολογία AI και bots καλύπτει την ανάγκη αιτημάτων για πληροφορία, βοηθάει ασθενείς με χρόνια νοσήματα, εκπαιδεύει το κοινό. Εξαιρετική λύση για απλές αλλά πολυπληθείς ανάγκες ενημέρωσης των πολιτών, των ασθενών!
Μελετώντας το άρθρο της Microsoft και τα στατιστικά των καλών πρακτικών στην Ευρώπη, διαπιστώνουμε του λόγου το αληθές.
Ακολουθώντας αυτά τα πραγματικά οφέλη της σύγχρονης τεχνολογίας, και αφού τα AI και bots έχουν κάνει το φιλτράρισμα των κλήσεων (μέσω παροχής γενικής πληροφορίας και εκπαίδευσης του κοινού), το Exelysis Contact Center Solution βάζει στο κάδρο την επιπλέον παράμετρο της Φωνής. Την ανθρώπινη επαφή.
Οι Λύσεις Exelysis έρχονται να καλύψουν την ανάγκη απομακρυσμένης διάγνωσης μέσω μιας απλής τηλεφωνικής κλήσης – ακόμα και από άτομα μεγαλύτερης ηλικίας που δεν είναι εξοικειωμένα με την τεχνολογία –
και την ανάγκη παροχής ψυχολογικής υποστήριξης.
Είναι το εργαλείο εκείνο που μπορεί με έξυπνο τρόπο να διαχειριστεί την επικοινωνία αυτή, μεγιστοποιώντας την ποιότητα της. Είναι το εργαλείο εκείνο που παράλληλα καλύπτει την ψυχρότητα μιας τεχνιτής φωνής, αφού πίσω από τη φωνή – ο ηλικιωμένος ή όποιος έχει ανάγκη – μιλάει με άνθρωπο, με έναν επαγγελματία. Αξία ανεκτίμητη, ειδικά για τις περιπτώσεις ψυχολογικής υποστήριξης ή θεμάτων υγείας, στα οποία απαιτείται μια άμεση πρώτη διάγνωση άρα και η γνωστική ικανότητα ενός επαγγελματία.
Επιπλέoν, οι αυτοματοποιημένες Λύσεις επικοινωνίας που προσφέρει το Exelysis:
- Εξυπηρετούν τις ανάγκες μαζικών ενημερώσεων και συλλογής στοιχείων, όπως μετρήσεις θερμοκρασίας,
- βοηθούν στη διαλογή και καλύτερη διαχείριση των εισερχόμενων κλήσεων, βελτιώνοντας την απόδοση των νοσηλευτών/ γιατρών και την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας μέσω καναλιού φωνής.
Μερικά μόνο από τα οφέλη του Exelysis, τα οποία παρέχονται μέσω φωνητικών πυλών και χρήση τεχνολογιών αναγνώρισης φυσικού λόγου και τεχνητής νοημοσύνης.
Στην εποχή της πανδημίας του COVID, οι οργανισμοί υγείας
απέκτησαν ακόμα μια πρόκληση, αυτή της τηλεϊατρικής.
Η Υγεία στο επίκεντρο τώρα και πάντα.