Η Microbase, πάροχος Ολοκληρωμένων Λύσεων Επικοινωνίας, ανέπτυξε πρώτη στην Ελλάδα τη δυνατότητα χρήσης Τηλεφωνίας για τους χρήστες του Microsoft Teams, μέσα από την Cloud, πιστοποιημένη από την Microsoft, υποδομή της.
Η Λύση Enterprise Voice για το Microsoft Teams δίνει τη δυνατότητα χρήσης του Microsoft Teams ως αυτόνομου Τηλεφωνικού Κέντρου ή σε διασύνδεση με το υφιστάμενο Τηλεφωνικό Κέντρο των επιχειρήσεων.
Η Λύση Enterprise Voice για το Microsoft Teams της Microbase μπορεί να χρησιμοποιηθεί με οποιαδήποτε σχεδίαση τηλεπικοινωνιακής υποδομής έχει επιλέξει κάθε επιχείρηση:
- Διασύνδεση On-premise PBX με το Microsoft Teams μέσα από την υποδομή Microbase Cloud, για πελάτες που θέλουν να συνδυάσουν το υφιστάμενο τηλεφωνικό τους κέντρο με το Microsoft Teams.
- Διασύνδεση Microbase Cloud PBX με το Microsoft Teams, για πελάτες που χρειάζονται μια λύση Hybrid PBX/ Microsoft Teams εξολοκλήρου στο Cloud.
- Χρήση του Pure Microsoft Teams ως αυτόνομου τηλεφωνικού κέντρου στο Cloud, σε συνδυασμό με την υπηρεσία Cloud Τηλεφωνίας της Microbase, που παρέχει τηλεφωνία και αριθμοδότηση.
Μερικά από τα οφέλη χρήσης της Λύσης Enterprise Voice για το Microsoft Teams της Microbase είναι:
- Απομακρυσμένη Εργασία: Εργασία από οπουδήποτε με απλότητα.
- Ασφάλεια: Κρυπτογραφημένη επικοινωνία και Ισχυρή Πιστοποίηση από τη Microsoft.
- Υψηλή Διαθεσιμότητα: Η υπηρεσία λειτουργεί ακόμα και αν οι υποδομές σας είναι εκτός λειτουργίας, με τις επιλογές Hybrid και Pure Teams.
- Αξιοπιστία: Τα πάντα στο Cloud με την εγγύηση της Microsoft.
- Ενοποιημένη Επικοινωνία: Δυνατότητα φωνητικών κλήσεων με εσωτερικά τηλεφωνικού κέντρου ή με γραμμές τηλεφωνίας πάνω στην ίδια πλατφόρμα.
- Ποιότητα Φωνής: Φωνή HD για το Microsoft Teams και για κλήσεις τηλεφωνίας (όπου αυτό υποστηρίζεται).
- Ελευθερία / Φορητότητα: Χρήση smartphone, laptop, tablet ή pc για κλήσεις από παντού.
- Πολλές Επιλογές: On-premise, Hybrid, Pure Microsoft Teams.
- Κόστος: Χρεώσεις στην εταιρία με χρέωση κλήσης από σταθερό τηλέφωνο και όχι από κινητό. Χωρίς χρεώσεις περιαγωγής.
- Εύκολη Παραμετροποίηση/ Συντήρηση: Με χρήση της εφαρμογής Microsoft Teams σε mobile, tablet και pc.
- Απεριόριστες Δυνατότητες: Με τη χρήση υπηρεσιών Exelysis Cloud Contact Center της Microbase, που προσφέρει Contact Center functionality στο Microsoft Teams όπως Agent Management, Call Recording, Voice Portals κ.ά.
Ο Αντώνης Ψαράς, Managing Director της Microbase, δήλωσε:
«Η τεχνογνωσία της Microbase, της επιτρέπει να καλύπτει την ανάγκη των επιχειρήσεων για βελτιστοποίηση διαδικασιών, για ταχύτερη επικοινωνία & αμεσότητα, διατηρώντας την ανθρώπινη επικοινωνία μέσω Φωνής. Είναι επιβράβευση για εμάς, που πελάτες μας εμπιστεύτηκαν τη Λύση Enterprise Voice για το Microsoft Teams, αναβαθμίζοντας το User και Customer Experience προσαρμοζόμενοι ταυτόχρονα στις απαιτήσεις της εποχής.»