Η Microbase πιστοποιήθηκε ως Gold Partner της Omilia Conversational Intelligence, εμπλουτίζοντας τις Λύσεις Exelysis με τις πιο προηγμένες τεχνολογίες επικοινωνίας ανθρώπου-μηχανής στην αγορά, για την απόλυτη εμπειρία.
Το Exelysis Natural Language Understanding (NLU) powered by Omilia, αφορά τον τομέα OmniChannel AI Conversation, που ως Self-Service Solution χρησιμοποιεί AI για να παρέχει τεχνολογία επικοινωνίας ανθρώπου-μηχανής για απαράμιλλη εμπειρία πελατών.
Η αναγνώριση φωνής και η κατανόηση φυσικού λόγου (NLU) -βασικών εννοιών και προθέσεων- εφαρμόζεται ήδη στην πλατφόρμα Exelysis και αξιοποιείται από τους πελάτες της σε τομείς όπως χρηματοοικονομικοί οργανισμοί, τηλεπικοινωνίες, κατασκευαστικές, υπηρεσίες telemarketing κ.λπ., παγκοσμίως.
Με στόχο να βοηθήσει τις μεγάλες επιχειρήσεις να βελτιώσουν την εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών, το Exelysis NLU powered by Omilia, εκμεταλλεύεται τις πιο εξελιγμένες τεχνολογίες για να ξεπεράσει το IVR ως εμπειρία παλαιού τύπου και να το συστήσει ξανά ως το νέο, ψηφιακό κανάλι· καθοδηγούμενο από την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.
Η “One Platform for All Channels” καλύπτει την Εξυπηρέτηση Πελατών Omni-Channel με Φωνή & Κείμενο για τηλεφωνικά κέντρα, εφαρμογές, web chat, sms, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, email· παρέχοντας ίδια, άψογη εμπειρία συνομιλίας σε όλα τα κανάλια και επαναπροσδιορίζοντας την ανθρώπινη επικοινωνία με μηχανή.