Έργο σε ''Γρηγόρης Μικρογεύματα''
ΠΡΟΦΙΛ ΕΤΑΙΡΙΑΣ
Ο «Γρηγόρης» είναι μια καταξιωμένη επιχείρηση που λειτουργεί στην Ελλάδα από το 1972. Ξεκίνησε από ένα κατάστημα στη Δάφνη και σήμερα έχει 360 καταστήματα σε Ελλάδα, Κύπρο, Γερμανία και Ρουμανία, καταλαμβάνοντας την 9η θέση στην Ευρωπαϊκή κατάταξη με τις μεγαλύτερες αλυσίδες καφέ. Αξιοποιώντας την εμπειρία τόσων χρόνων, ο «Γρηγόρης» εξυπηρετεί καθημερινά περισσότερους από 250.000 πελάτες.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ & ΣΥΝΘΗΚΕΣ
Στο πλαίσιο της ανάπτυξής της, η επιχείρηση αποφάσισε πριν λίγα χρόνια να εκσυγχρονίσει το μοντέλο της τηλεφωνικής παραγγελιοληψίας των πελατών της. Στόχος της εταιρίας ήταν:
- να διευκολύνει τον πελάτη με την απομνημόνευση ενός μοναδικού κεντρικού αριθμού για παραγγελίες και
- να ελέγχει τη συνολική αποτελεσματικότητα του συγκεκριμένου καναλιού.
ΟΙ ΛΥΣΕΙΣ & Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ MICROBASE
Η Λύση δόθηκε από τη Microbase με την πλατφόρμα Exelysis Contact Center, που λειτουργεί μέσα από την Private Cloud υποδομή της Microbase. Η υλοποίηση περιλαμβάνει τη χρήση, επικοινωνία και διαφήμιση από την εταιρία, ενός κεντρικού τηλεφωνικού αριθμού τον οποίο καλούν οι πελάτες για παραγγελίες.
ΟΦΕΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ
Με τη Λύση που δόθηκε από τη Microbase, ο «Γρηγόρης» μπόρεσε να πετύχει τους στόχους του σε σχέση με την τηλεφωνική παραγγελιοληψία:
- Δημιουργώντας και διαφημίζοντας έναν κεντρικό τηλεφωνικό αριθμό.
- Αποκτώντας σημαντικές πληροφορίες για την τηλεφωνική λειτουργία του και τις αποδόσεις των καταστημάτων.
- Διατηρώντας τον τοπικό και πιο άμεσο χαρακτήρα της επικοινωνίας με τους πελάτες του.
- Μεγιστοποιώντας την ικανοποίηση των πελατών.
- Φροντίζοντας την οικονομία του.
- Διασφαλίζοντας την ασφάλειά του στο Cloud.
- Χρησιμοποιώντας τεχνολογία αιχμής.