Έργο σε Γρηγόρης
ΠΡΟΦΙΛ ΕΤΑΙΡΙΑΣ
Το πρώτο κατάστημα Γρηγόρης άνοιξε το 1972 στη Δάφνη και σήμερα διαθέτει πάνω από 360 καταστήματα στην Ελλάδα, την Κύπρο, τη Γερμανία και τη Ρουμανία, εξυπηρετώντας πάνω από 250.000 πελάτες καθημερινά. Ο Γρηγόρης βραβεύτηκε ως Famous Brand στην Ελληνική αγορά για το 2023-2024 και κατέχει την 12η θέση στην ευρωπαϊκή κατάταξη με τις μεγαλύτερες αλυσίδες καφέ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ & ΣΥΝΘΗΚΕΣ
Στο πλαίσιο της ανάπτυξής της, η επιχείρηση αποφάσισε πριν λίγα χρόνια να εκσυγχρονίσει το μοντέλο της τηλεφωνικής παραγγελιοληψίας των πελατών της. Στόχος της εταιρίας ήταν:
- να διευκολύνει τον πελάτη με την απομνημόνευση ενός μοναδικού κεντρικού αριθμού για παραγγελίες και
- να ελέγχει τη συνολική αποτελεσματικότητα του συγκεκριμένου καναλιού.
ΟΙ ΛΥΣΕΙΣ & Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ MICROBASE
Η Λύση δόθηκε από τη Microbase με την πλατφόρμα Exelysis Contact Center, που λειτουργεί μέσα από την Private Cloud υποδομή της Microbase. Η υλοποίηση περιλαμβάνει τη χρήση, επικοινωνία και διαφήμιση από την εταιρία, ενός κεντρικού τηλεφωνικού αριθμού τον οποίο καλούν οι πελάτες για παραγγελίες.
ΟΦΕΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ
Με τη Λύση που δόθηκε από τη Microbase, ο Γρηγόρης μπόρεσε να πετύχει τους στόχους του σε σχέση με την τηλεφωνική παραγγελιοληψία:
- Δημιουργώντας και διαφημίζοντας έναν κεντρικό τηλεφωνικό αριθμό.
- Αποκτώντας σημαντικές πληροφορίες για την τηλεφωνική λειτουργία του και τις αποδόσεις των καταστημάτων.
- Διατηρώντας τον τοπικό και πιο άμεσο χαρακτήρα της επικοινωνίας με τους πελάτες του.
- Μεγιστοποιώντας την ικανοποίηση των πελατών.
- Φροντίζοντας την οικονομία του.
- Διασφαλίζοντας την ασφάλειά του στο Cloud.
- Χρησιμοποιώντας τεχνολογία αιχμής.